iPhone 2

Idag har Telia kommit ut med ytterliga lite information om vilka abonnemang de kommer släppa till iPhone 2.
Fortfarande envisas dom med att inte ange några priser, varken för telefonen eller abonnemangen.. men det utlovas inom några dagar.
De har tre olika abonnemangstyper:



      
  iMini iMidi iMaxi
Månadskostnad 
x kr
 
x kr
 
x kr
Antal fria minuter 
100 min
 
250 min
 
1000 min
Antal fria SMS 
100 SMS
 
250 SMS
 
1000 SMS
Datatrafik – antal fria MB* 
100 MB
 
250 MB
 
1000 MB
Telefonpris 
x kr
 
x kr
 
x kr
    
(kopierat från Telia.se)

Väntar med spänning på ytterligare information om detta!
Mycket troligt att detta blir min nästa telefon, min gamla lur har väl gjort sitt vid det här laget!
Återkommer med mer info när den kommer :)

//Paka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback