Ny permanent länk

Har börjat länka till BP-Tm3- bloggen.
Mycket trevlig blogg med mycket intressant info om det mesta faktiskt, prylar, program, mobilt osv ..
ta en titt!

Ser också att SEP1 bloggen har tagit bort länken till mig .. så kan det va.. men men jag gillar hans blogg så jag låter min ligga kvar.
För övrigt så är det lite märkligt att jag måste gå in i design inställningarna o ladda om sidans inställningar varje gång jag gjort ett inlägg för att inte länkarna ska försvinna .. men men .. så kan det också va ... :)

//P

Kommentarer
Postat av: Datagubben

Hej Paka, blev lite strul med olika länkar, banner och sånt förra månaden, ber om ursäkt. Din banner/länk är tillbaka nu igen.



Mvh

Datagubben

Postat av: Laffe

Tjena Paka!



Skulle du vilja göra länkbyte med mig?

(min blogg är www.seg900.blogspot.com)



Mvh

Laffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback