Holografisk värld

LIte science fiction såhär på måndagsmorgonen kanske?
Riktigt läckert gjord liten film som tydligen har tagit 1 dags filmning och sen 2 år att efterproducera.
Hur som helst är det riktigt snyggt! Handlar (tror jag) om en man som bygger en värld åt en kvinna han älskar..
Inte så mycket mer att säga om denna, se själva helt enkelt!
Kan tänka mig att skaparen av denna film kommer få en del jobb åt större filmbolag i framtiden om han inte redan har det!


World Builder from Bruce Branit on Vimeo.

//Paka

Kommentarer
Postat av: j

Hm... va säger man åt detta då? Liite långtråkig kanske men lite häftigt.. dock undrar ja, är kvinnan död? Ja tyckte det va lite roligt att man kunde höra att respiratorn är igång men kvinnan hade ingen? De kanske låg flera i rummet och att det var en annan patiens respirator..

Postat av: Paka

Ja det var ju en djupgående analys :-d,

så noga har inte jag tänkt, men det låter väl ungefär troligt det du säger :-)

Postat av: J

har du tittat igen då? i såna fall är filmen felgjord eller att de att man ska tro att de ligger andra där..:thumbdown:

Postat av: Paka

tja.. det må vara en miss på slutet.. men det är ju inte slutet som är det häftiga med filmen, tycker den är värd en :thumbup: iaf om man bortser från den missen!

Postat av: j

ja men om den nu är såå häftig hela filmen och det har tagit 2 år att redigera så kan man väl ändå kräva att inte göra några missar? filmen är ju för guds skull bara 9 minuter.. om ja hade vart med å ggjort den så hade missen inte funnits..

Postat av: Rebecka

Heeej!! Jag har letat igenom halva bloggvärlden känns det som för jag kom för några månader sen över en blogg med samma kommentarsfunktion som du har men slarvade bort sidan.. och nu hittade jag dig! Snälla säg att du kan hjälpa mig med "smileys-funktionen" till kommentarsfälltet! :love:

Postat av: Paka

Ja självklart :)

Fixar ett inlägg där jag beskriver hur jag gjort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback