Skapa script för olika smileypaket.

Scriptet i förra inlägget gäller egentligen bara om man har valt paket1 och gult på bloggdesign.nu

Här är en liten funktion som skapar rätt script beroende på vilket paket ni valt.
För anvisningar om hur man lägger in det se förra inlägget.
Bocka i ALLA de alternativ ni valde på Bloggdesign.nu
Tyvärr har jag bara koncentrerat mig på blogg.se , men min kod bör fungera på andra bloggar också men ni får klura ut själva vart den ska ligga.

Paket 1
Paket 2
Paket 3
---
Gul
Grå

Koden du ska klista in är:

Exempel på hur det ser ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyckades få in det :p :D HIttade scriptet på bloggdesign.nu :rolleyes:

Postat av: Heidi

Ojj mitt namn mm blev ej med, men det va iaf ja som skrev förra inlägget :p Tack för kommentaren om misarna :)

Postat av: Paka

bra att det löste sig!

Krille på bloggdesign upplyste mig om att adressen till bilderna är gammal och kan komma att försvinna,

så för säkerhets skull bör ni byta ut scriptet om ni har den gamla adressen, (finareblogg.nu i img länkarna).

samtliga script på denna sidan är uppdaterade nu så det är bara att kopiera!

Postat av: Anonym

Haha :D

Postat av: Anonym

d

Postat av: Anonym

Postat av: Michelle

Tackk såå jätte mycket!!!! :-):-d:-P:thumbup:



kolla gärna in på min blogg http://michix.blogg.se



KRAM ;-)

Postat av: Alexandra <3

Tack för tipset !



Fast vart ska man klistra fast koden ?

Släng en kommentrar på min blogg

Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Hej, jätte bra tips! Men jag fattar inte vart man ska sätta in koden? Kan du hjälpa mig? Vore super super shyst! Jag är ingen höjdare på det här.



Postat av: KAJSAFOTO

jätte ba tips! men vart ska man lägga in koden?;] lämna gärna en kommentar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback