Startar denna blogg

för att ha någonstans att hålla koll på länkar o sånt själv, men också för att dela med mig av länktips och saker gällande teknik till andra. Varför ska ni lyssna på mig då? Taj upp till er om ni väljer att tro mig eller inte, kan dock lova att ajg har ett brinnande intresse för detta med teknik av ALLA slag. Är utbildad ingenjör inom området så har åtminstone en viss kunskap om vad jag pratar om..

Lyckades också nyss ta bort detta inlägg så jag skriver nu om det :D

Hur som helst..

~Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Mariama

tack:)

Postat av: Paka

hehe, så lite så


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback