Om man inte ska äta djur, varför är de då av kött?

Läste den insändaren i Metro. Tyckte om den :D
Jättedum men ändå jättesmart .. haha jaja

Hur som helst.. Det händer i bollnäs som man brukar säga.
Men måste säga att jag itne håller med på samtliga punkter där...
Dock har följande hänt medans vi denna vecka har vart / är hundvakt här på Brånan i stora stan...

... 

Ja det var det.

Sitter nu här denna lördagsmorgon medans min kära stackars sambo sitter o sliter sitt hår med engelskan... usch o fy så tråkigt det låter... regler hit o regler dit. riktigt svårt o väldans tråkigt.

Har hittat denna roliga låt iaf. Lordi i balladversion :D lite udda men.. kul med udda .. me likes.
http://www.rixfm.com/sound.php?id=353-20080227162834-0

Nu är det dags att gå in på adverben för kära stackars sambon... uäck! blä och usch o fy bubblan!

Mitt lilla privata projekt är just nu att bemästa 3d cad ála solidworks.. ritar av lite saker i närheten helt enkelt...
har två små exempel här.. en fjärrkontroll o en häftapparat.. haha kom med små synpunkter om ni vill...



orkar inte mer för tillfället.. bara detta har tagit säkert 40 minuter(!!!) inge bra på att blogga jag .. o inte jusst nu.

tja!

"knappt hade jag gått och lagt mig förrän de knackade på dörren."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0