Världens mest uppdaterade blogg...

Är nu i farten igen ..
Tänkte skriva några rader så att min kära sambo vet att jag överlever ensam nu när hon åkt söderut några veckor.
Har inte hunnit hända så mycket än egentligen. Men har i alla fall hunnit  åstadkomma detta:
 1. Sabbat solglasögonen, måste ha lyckats sätta mig på dom när jag haft dom i fickan och spelade gitar.. 
 2. Spelat gitarr. :) Men det vet du ju redan gumman! Vi har i alla fall så smått påbörjat repningarna inför en spelning som internt tillfälligt fått namnet "Paka Gud o Världen goes GH" 
 3. Har vattnat blommor!!! vet att jag inte borde göra det förrän på torsdag .. men de var sååå trötta igår så jag kunde inte låta bli ... :| de blev nog lite galda i alla fall!
 4. Har lagat en ny maträtt.. i alla fall för mig .. bestående av Chorizo, 3 delar Creme Fraishe (stavning?), 2 delar Chillisås, Gul lök, purjolök och en drös kryddor. samt makaroner! blev faktiskt rätt gott måste jag säga .. i brist på kunskap om matlagning får man chansa o denna gång blev det faktiskt bra!
 5. Fått en tandläkartid som jag hunnit sitta o muttra en massa över .. eftersom de när jag var där sist  (för kanske 6 månader sen, eller vad var det?) sa att jag inte behövde komma tillbaka på 1.5 år.. Så den ska jag avboka!

Detta var nog allt jag åstadkommit faktiskt .. men jaja .. alltid något iaf.

ikväll har jag stora problem med om jag ska se på fotbollen eller inte .. går ju emot vissa principer men det kommer bli så tråkigt att inte hänga med i snacket i morron på jobbet annars ... vad göra vad göra?? 

Hoppas ni har det bra o har tur med vädret på studenteriet där nere!!

Puss älskling
//P

Kommentarer
Postat av: Ä

maten verkade äcklig, tur ja inte behövde äta aden. Säg att du vill ha ny i tid i höst ist. varför heter ni goes GH? Guitar hero? Ja bäst du kollar forbollen, ja ska iaf se första halvlek, sen är ja nog för trött!



Saknar dig gubben min

2008-06-10 @ 20:27:12
Postat av: P

hehe ja det är därför vi heter så :) och jag tänkte faktiskt se på fotbollen så länge jag orkar .. vilket iofs inte lär vara länge om det inte är en bra match!

maten var god! :D



puss älskling!

saknar dig!

2008-06-10 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0