Tillbaka i ensamheten

Hej hej

Har nu bott hos min mor ett par nätter för att slippa vara ensam i lägenheten hela tiden. Trevligt faktiskt!
I måndags grillade vi grymt goda grillspätt som vi mumsade i oss. massor av mat blev det :D se satt vi o pratade o slötittade på nån dokumentär om världens 20 farligaste droger.

I går var vi hos min farfars syster som fyllde 85 o firade henne, hon börjar bli gammal o vimsig stackarn, märktes att det var lite jobbigt o svårt att hålla koll på vilka alla var o sånt, men så blir det väl när man är gammal. Hon fick miljarders miljarder jättefina blombuketter!
För enkelhetens skull åkte jag med min farbror hem från jobbet eftersom han bor i närheten av henne, så dom (han o frun :) ) passade på att bjuda mig o mamma på middag innan vi gick på "kalaset", det var trevligt att prata ikapp där lite också. Han träffa mina 3 kusiner där också! inte så ofta jag ser vissa av dom så det var kul!

Idag har jag vart på en spännande kurs, not, om hur man lyfter säkert med redskap, som travers o sånt .. tog några timmar o avslutades med ett skriftligt prov. fick alla rätt!!! yay! de flesta hade faktiskt ett fel .. hehehe

Nu ska jag snart titta på fotboll igen.. sverige hela tiden tycker jag!
3-1 till Sverige denna gång tror jag!  egentligen tror jag itne det alls, men det blir alltid tvärtom vad jag tror så det är nog en bra gissning ändå.

Bara ett par dar nu tills jag får träffa älskade Johanna igen! Längtar till dig!
Ser så mycket fram emot helgen!!! puss på dig!

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0