Dags att "repa" igen

Japp, ikväll är det dags att träna igen med "bandet"!
Men nu är det bara idag och på söndag, sen ska grannarna få vila ett tag igen :D

Har haft en drös med möten på jobbet nu, igår med en leverantör där jag visade vad jag behöver o han skulle lämna en offert på det, faktiskt lite kul med möten egentligen, träffa lite nytt folk o så.
Idag var jag på "inköpsmöte" där jag och en annan gick igenom vilka delar som vem av oss skulle köpa och så..

Men imorron är det sista dagen på jobbet innan semestern!!!! Ska bli sååå skönt, slutar nog vid 11 o då ska vi ha "grillfest" elle rvad man kan kalla det innan alla sticker inför semestern! längtar!!!

o det har äntligen blitt bra väder igen! sjukt varmt! o här inne på kontoret är det helt vansinnigt varmt :D

o jag ser fram emot att träffa Johanna igen på måndag! ska bli så skönt att äntligen kunna prata "på riktigt" med varandra igen, o umgås o bara ta det lugnt tillsammans utan nått man måste göra på ett tag!

puss älskling

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0