Sjunker inte så lågt....

... att jag i ett patetiskt försök skriver rubriker som grupponani eller liknande bara för att locka hit folk. Nyss på outsiders handlade det nämligen om sådant och vips finns det massa bloggar med sådana inlägg... stör mig på sånt ..

Melodifestivalen.. Den är verkligen riktigt bra! såg en solklar vinnarlåt i fredags, tyvärr var den utom tävlan. Nämligen Björn Gustavssons fantastiska kärleksförklaring till Carina Berg! haha det var fantastiskt roligt! Helt klart Björn och mr. Luuk som står för underhllningen i årets i övrigt relativt dåliga upplaga av melodifestivalen.
I övrigt gillade jag faktiskt "Terran's" opera låt, kändes lite Nightwish inspirerad... gillar sånt!
förra veckan var tvillingarna i rött och med krångligt namn också solklara vinnare med sin, enligt mig, Mika inspirerade låt!
Men som sagt... Björn Gustavsson... dels del1 där han körde "What is love" och dels Carina berg låten! asbra!



Luskat rätt på ett ganska coolt program att leka med fysik i. rita klossar eller vatten, bygg "motorer" .. tja .. se själv vad man kan göra ... tidsfördriv deluxe!


När jag i alla fall är inne på tdsfördriv....
http://nanok.com/pang
skönt cowboylir där man som den nybörjare man är då det komemr till att panga pistol får börja med att duellera mot andra enka motsåndare.. När man kommit upp sig lite har man råd med bättre grejer o kan utmana svårare :)
faktiskt skoj :D

Nu ska jag sluta skriva o börja packa lite pick o pack!
börjar bli farligt irriterad på denna sida som vanligt .. så för att inte sluta helt o hållet igen lägger jag ner för dagen.
hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Ellie

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 12:47:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0