flitiga bloggare is the shit

Så var det återigen dags för ett inlägg .. börjar bli en otrevlig vana detta.

Först o främst måste jag hälsa till min kära sambo som jag älskar över allt annat!
GRATTIS på alla hjärtans dag!! (elelr vad man nu säger)

orkar itne berätta om en massa privata händelser längre.. tar lite annat istället...
har de senaste veckorna irriterat mig massor på olika saker här i världen...
varför t.ex. finns Let's Dance??? varför varför varför? jo .. klart jag förstår att de avdankade "stjärnorna" måste få en chans att bli populära bland oss andra vanliga människor igen.. men iaf!

Christer Sjögren. .. hur är det möjligt att denna man vann?? jaja han kan sjunga inget snack om det.. men det var ju en fruktansvärt dålig låt. kan itne tänka mig nått mer pinsamt än att skicka honom till finalen! joo klart jag kan tänka mig nått mer pinsamt .. men iaf...
o den andra christer, va han nu heter.. han som typ står bakom kulisserna o antagligen är ansvarig för nått..
han satte 500.- på amy o sjögren och vann då 15000. kan tyckas lite märkligt att han spelar eftersom han är en av de få som fått höra bidragen innan.. idiot!

läste också idag i tidningen om nån tjej som på nån anonym "sexsajt" aktionerat ut sig själv för sex.
Nu har hon blitt gravid och har d¨å domstol fått rätt till att veta vem den anonyme "vinanren" var.
varför varför varför skyddar man sig inte om man nu måste sälja sin stackars kropp????

Nu till Bra grejer...

bloggtips: http://bmi26.blogg.se/
behövs inga komentarer dit...

Ben Heck, killen som tycker om att bygga om saker så att de blir lite bättre...
en helt vanlig hemmapysslare som bygger om grejer helt enkelt .. ungefär som jag också har gjort nån gång .. som alla har gjort .. skillnaden är dock att hans prylar funkar efteråt och blir sjukt bra.. jösses...
ett litet exempel på en ombygt Xbox-360 till en laptop.
för intresserade finns det även "tydliga" instruktioner över hur han gjort också.


http://benheck.com/02-03-2008/xbox-360-elite-laptop


Nu får det vara fördigbloggat för idag ... kanske återkommer inom ett tag av nått slag.

Kommentarer
Postat av: J

Kors du har skrivit! Duktigt, har du fått inspiration från björn eller? Killar kan faktiskt blogga också... men undrar varför du inte villskriva om ditt privata livet?

2008-02-15 @ 10:16:46
Postat av: P

mäh, jag som bloggar mest hela tiden!
det var det värsta!
puss på dig dock

2008-02-15 @ 15:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0