mitt i veckan

Är det nu, onsdag med andra ord. Vilket idag betyder att cityfesten har dragit igång, men har inte märkt så mycket av den än, har inte heller vart inne i stan så det är kanske inte så konstigt :)
Onsdag betyder också att i övermorron kommer J hem igen! finally! inte kul att sitta här ensam längre!
Räknade idag ut att jag på ett år nu spenderar 25 dygn på tåget när jag pendlar! det är ju helt sjukt! nästan en månad på tåget! usch, sånt ska jag aldrig mer räkna på :D
Har inte så mycket att skriva idag känner jag så det är lite bra att jag slutar innan jag bara babblar på i oändlighet om ingenting...

hej hopp
saknar dig J!

Kommentarer
Postat av: Mom

hmm.. du skriver inte särskilt ofta.... cityfesten är väl över för länge sen? Och för gott om jag förstått rätt.

2008-11-12 @ 13:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0