livet efter semestern

Vet jag inte mycket om än men det verkar vara dags att ta reda på det nu, semestern är över o kommer inte tillbaka förrän förhoppningsvis nästa år iaf.
Har vart en underbar semester!
Tillbringade största delen av den i Soliga Halmstad med min kära sambo, tyvärr regnade det väldigt mycket i soliga halmstad i år :| men det gjorde inte så mycket o solen tittade ju faktiskt fram efter ett tag trots allt!
Se så vacker solnedgång det var till exempel!



Var också på marinfestival där världens största traditionsfartyg var på plats, en rysk segelbåt med 58 meter höga master!!! sjukt stor båt! riktigt läckert att se! Rix FM var givetvis på plats också och en del öltält så det var mycket trevligt!
Fick också lov (eller kanske äran :) ) att hjälpa svärfar med att lägga ny marksten eller plattsten eller va det kallas vid stugan så det blev lite slit också men blev belönad med bl.a. pizza så det var allt mödan värd :D
Var underbara veckor i Halmstad! tacksam att jag fick vara där.

Men har ju faktiskt också spenderat en del tid i vallsta och orbaden denna sommar med, det var ett par år sen nu. Jättemysigt det med. o har vart på världens bästa Abba show med herreys som förband. och kollat på johnny Logan (!!!) allt på orhalla och allt var fantastiskt bra faktiskt! liten upplevelse att sitta där o se stora världsartister på en flytande scen i vattnet med en färgglad solnedgång över orsjön som bakgrund! 
Har också hälsat på min systerson som enligt många är väldigt lik mig :D jättekul att träffa honom!

Har med andra ord haft en mycket bra semester med familj, släkt o vänner!

Nu börjar återigen arbetet, känns lite tungt men ska nog gå bra o på fredag kommer äntligen min kära J också upp till gävle så jag får träffa henne igen! saknar dig! skynda dig hit! puss!

hej hopp!!

//Paka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0