Nytt inlägg, tro det eller ej

Japp, dags att skriva igen .. efter påtryckningar från olika håll.

Börjar känna mig lite varmare i kläderna på SRG nu, och har lite småkoll på vad jag gör iaf. eller vad jag borde göra. Sitter o kämpar lite med att få ordnign på olika beställningar av delar till krossarna, vilket har visat sig vara lurigare än väntat och då vissa åker till thailand hela tiden blir det tyvärr lite svårare att fråga om hjälp, det är tur att Skype finns dock :)
Är ju numera hundvakt också, till en stundom busig hund som får för sig att den ska jaga grannkatter o sånt ibland, (en gång). haha det var jag itne beredd på, hon brukar inte göra så ju.

Vi är alltså också installerade i Bollnäs där vi har en egen kock också, där är trevligt :)
Puss Johanna

vilken dålig fantasi jag har när det gäller att skriva här .. dessutom borde jag åka hem.
ger upp för denna gång.
en vacker dag kanske jag orkar skriva nått intressant och lite mer utförligt här.. men inte nu.
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0