Tack och hej sommaren... men har iaf 3 nya spel

Förlåt .. ingen blogg igår heller .. hade inte tid helt enkelt .. kommer nog snart sluta be om ursäkt för en missad dag .. känns inte som nått så hemskt ..att bara missa en dag menar jag ..

Igår var den sista repningen inför spelningen på fredag. Vi låter bra nu! ska plugga lite texter imorron tänkte jag .. men annars är det helt ok nu!

Var på möte om sommarjobbet igår .. Blir jobb från v 27 till 1 sept. vilket betyder att jag kommer vara ledig i bara en vecka .. vecka 26. blir sisådär kul. men men .. jusst nu känns det inte så motiverande .. kanske känns bättre efter sommaren. Dessutom skall jag inte bo hemma i Gävle heller .. utan borta där jag jobbar , mend et blitr nog bara i två veckor. och så får jag en hyrbil :) en Renault Kangoo antaligen.

Jag och Johanna tänkte kola vad det där nya monopol kostade idag .. men kontokort o sånt istället för pengar .. det var asdyrt! 600 spänn! och jag vet itne om det är nå vidare klu att spela om man inte har pengarna. skulle sakna dom, tror inte det är lika kul med kontokort!
Nån som provat som vet?
Så istället köpte vi tre(!!!)andra spel ... eller egentligen 2.5 spel .. ett litet resemonopol och ett Genispel. och så köpte vi ett Yatzyblock.
joo .. i monopol så ingick typ 7 nycklar... hallå .. har vi köpt fångarna på fortet eller.. skynda skynda .. kan bara höra gundes röst .. skynda skynda .. ... men seriöst . nån som vet vad dessa är bra till? har aldrig vart med om nycklar i Monopol!

Så nu är vi fulladdade med spel! de e nice. Synd bara att Johanna drar hem snart. vi hinner ju inte prova dom knappt :)

Missa inte årets händela på BARacken nu bara .. ca: 19.00 - 22.00  med Paka, Gud och världen!

älskar dig älskling, kommer sakna dig i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0