Paka, Gud och världen.

Så...
i söndags var det en hel dag ägnat åt gitarren, vårt "band" hade fixat så vi fck vara på Kåren och låna deras mickar, högtalare, mixerbort o sånt .. det var roligt! Kul att höra hur det låter när man är förstärkt :) och då vet man att alla gånger man sjunger/spelar fel så hör det mycket bättre, vilket i sin tur faktiskt leder till att man spelar bättre. Låter faktiskt riktigt bra om oss nu! fortfarande nervös över speciellt en låt jag ska sjunga mer eller mindre solo
Preliminärt namn på oss är "Paka, Gud & världen" , det började som ett skämt, men vi tyckte det var ganska kul så det är vad vi heter jusst nu iaf.

Exjobbet  . Det går frammåt, vi har idag kommet en bit till på rapporten och dessutom har vi fått in ett system som känner av när hytten lutar maximalt tillåtet åt olika håll...
och ja, jag inser att ingen som läser detta (och faktiskt .. ingen läser detta :) ) förstår vad jag pratar om med detta .. men jag försöker vara tydlig i alla fall.

Börjar  bli tveksam inför sommarens alla jobb.. Ska ju jobba 12 - 13 timmar per dag hela sommaren inkl helger. bara för lönens skull. Men nu känner jag att det antagligen skulle vara smartare att ta ett annat jobb som jag hade tänkt ta efter sommaren. Får nämligen ta det jobbet även under sommaren om jag vill, och med det jobbet skulle jag få mycket mycket mer ledigt under själva somaren vilket skulle ge tid att träffa sambon och läsa upp matten så jag får min examen!

Nu sitte i i biblan i skolan o ska väl packa ihop mina saker o dra hem. lite långrkigt att sitta här som en idiot alldeles själv...

tja,......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0