MPM160 is the Shit!

Oj oj oj

Ingen egentlig anledning till ojjandet i början .. har helt enkelt svårt att komam på en bra början .. har inte så mycket att skriva om.

Var hos SRG idag igen o kollade hur det gick med bygget av maskinen, MPM160,  vi gör delar av styrsystemet till för exjobbet.
De har kommit igång nu! Den blir redigt stor! häftigt :) Kollade också på vår lutningsgivare, funderade lite på placeringar av den och 4 st andra givare, fixade lite för kabeldragning och så tog vi lite bilder. Ser framemot attfå se maskinen i rörelse nu och se om den automatiska nivelleringen vi skapat faktiskt fungerar :D 

Johanna har vart väldigt flitig idag visade det sig när jag kom hem. Dels var det alldeles nystädat! Sen fanns det sådär en 130 nybakta frallor i frysen plus att mat stod på spisen och var i princip klar när jag kom hem :) så ska man ha det :D tack älskling!

Angående vår "bal" på kåren börjar jag tro att det rör sig om nån mer elelr mindre privat tillställning. kanske nån viss utbildning som har en egen fest elelr nått .. måste nästan vara så pga bristen av information om det.

Nu ska jag se vad Gillian har för onda planer för sina offer denna vecka!
stackars satar

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0