I S-Hamn!

Ber så hemskt mycket om ursäkt, jag bloggade ju ingenting igår!! Men kära lyssnare, det kan hända att det komemr fler sådana dagar .. specieltl nu till somamren då det är fint ute o jag dessutom jobbar HELA dagarna..

Sitter nu i Söderhamn, vi tog oss hit ändå, Johannas huvud till trots. Hon hade alltså huvudvärk i huvudet. :(
Den har nu tydligen flyttat sig lite .. till hals och öronoch sådant :( aldrig bra min stackars Johannal.

Egentligen har det itne hänt nått som är värt att skriva om, som jag kan komma på nu iaf .. åt en god middga igår .. åt en god frukost nyss.. ska la äta god lunch senare antar jag ...

Ska blogga om nått mer intressant sen när nått händer :) Nu ska ajg bara ta det lugnt o njuta lite av ... .. lugnet ..
och reta upp katten Maja lite mer ..



plopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0