ge f*n i våra cyklar!

Har inget att blogga om idag ...
Har vart på skolan o snackat lite med vår handledare om exjobbet... vart ute å gått..

Jusst det .. i morse hade det vart nån förb****d idiot o sabbat alla cyklar i cyckelrummet. Alla ventiler var borta från däcken utom på min. Antar att det var för att jag har sånna bilventiler de inte hade rätt verktyg till. Så innan jag åkte fick jag försöka hitta delar så jag kunde fixa Johannas cykel... kul o glad morgon .. hade retat upp mig rejält inna jag var framme i skolan.

Ska repa lite me bandet idag :) såg att jag är uppskriven som VIP på festen vi ska ´spela på ... :) lite kul.

stackars Johannagumman är inge pigg,, synd om henne nu faktiskt .
puss på dig! o se till att bli pigg o glad igen!

tjom.

hittade en gammal bild på delar av bandet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0