Ge blod Ge liv.

Inlägg #1

Har idag för första gången vart en duktig medborgare och lämnat blod. Fick som tack några strumpor och fika :)
Känns som ett lagomt enkelt sätt att faktiskt göra nånting bra!
sköterskan (som jag antar hon var) satt bredvik mig o tittade hela tiden så att jag itne skulle svimma  eller nått sånt :) Vilket de tydligen gör första gången, sitter bredvid alltså.

Valbog i Måndags var fantastiskt roligt! Sittningarna var i sig inte så fantastiska men dan i övrigt var mycket lyckad tycker jag.
En av min kära sambos kompisar förklarade på engelska för en tysk utbytesstudent att BARacken är ett bra ställe att vara på. man kan t.ex. ägna sig att att "digging the music" :D
finns bilder på paka.fotopic.net

Exjobbet kryper så sakta frammåt, ska för icke insatta alltså bli ett strysystem för en hytt som automatiskt skall hålla sig horisontell oavsett hur maskinen den hör till står. Finns lite funderingar över hur vi ska lösa vissa sökerhetssaker. Men det löser sig väl får man anta.

Det var väl allt för idag ..

eller förresten, en sak till ..
Fan ta hockeyn! varken simpsons eller lyxfällan att titta på ju.
och grattis Oremo för framgångarna hos Gävle IF (eller vad de nu heter, fotbollslaget iaf)

Tack o hej för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0