Får jag köpa en gift orm?

Har idag inte gjort mycket ... ska försöka komma ihåg att ringa expert snart bara!
Har varit ute i regn o rusk o storm o strålande sol, aningen växlande väder med andra ord, och promenerat .. KÖpt en massa godis och ett par jeans. skönt .. nu behöver jag itne köp a fler sådana i år med andra ord.

Fick lustigheter av Norfelt igår ,.. mastering_swedish_-_lesson_1 - 5
Nån stackars engelsk radiopratare som har svenskalektioner på mp3 som han försöker lära sig.
del två är rolig .. handlar om betoningar och mellanrum ... som tillexempel skilladen mellan att köpa en gift orm och en giftorm. asroligt! leta på det o lyssna på det! hahahahahaha skänker många minuters glädje! :D och man förstår att vi har ett sjukt språk.

Fortfarande oklart om jag ska hem över helgen elelr inte ..
men det finns risk att det inte blier nått spelande denna torsdag heller.. sorry gud o världen....

Håller på med att tvätta kläder jusst nu .. hur kul och stimulerande är det? inte mycket kan jag avslöja för er som inte vet.
Skall återgå till den nu i alla fall .. eller så går jag å köper mjölk så får J gå ner till tvätten... :) hennes ide faktiskt ...

*poof*

Kommentarer
Postat av: Det vet du

Heej älskling!

Ville bara säga att jag älskar dig och att om vi gifter oss, så hoppas jag att du inte tycker jag är gift, utan giiift med dig:) haha du förstår väl va ja menar? Hoppas jag annars kan du fråga mig när du läst detta meddelande som du troligen gör om mindre än fem min!!

Älskar dig min lilla Marabou chokladkaka!:) (Dig alltså, inte chokladkakan=))

2007-05-15 @ 22:17:11
Postat av: Det vet du med

Förstår nog vad du menar... älskar dig med mitt lilla potatischips!

2007-05-15 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0