Bal på kåren???

Jösses, fick idag av en ren slump vetskap om att det är nån form av bal på kåren nästa fredag för de som tar examen i år ... men det var tydligen bara teknologer där :) vet inte om den helt enkelt bara är till för teknoloegr eller om de inte är nån annan som vill gå ..
Personligen tror jag det beror på att inte en människa vet om att det över huvud taget är en bal. Jag hade ju som sagt ingen aning fram till för en lite stund sen. Nu ska jag inte gå så det kvittar för mig, eller förresten så är det mycket möjligt att jag hade gåttt om jag hade vetat att det var nånting! .. Men jag tycker bara det är lite irriterande och jättekonstigt att det hålls en bal för oss utan att vi får reda på det.
Antar att det finns nån smart tanke i det dock.. Lär ju bli mindre att städa efteråt om ingen är där .. och det är ju skönt!

Eller så har jag missuppfattat allt och det är ingen ... vad vet jag.... har aldrig hört talas om att det vart nån förr heller.

nåväl .. ska gå tillbaka till att inte göra nått mer nu...
film sen kanske .. kan ju hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0