Sommar och sol!

Sådär, då var det Juni! officiellt sommar med andra ord! och dessutom är det soligt o fint.
Till och med våran tomatplanta Elin i köksfönstret har vårkänslor, hon har fått sin första tomat idag! en pytteliten knallgrön en .. men dock! så vi har firat henne hela eftermiddagen med tacos och chips! Det är nämligen så tomatplantor helst av allt firar!
Imorgon blir det antagligen grillning i bolougnern, hoppas nån av mina polare är i krokarna och också vill hänga på.

Det är nu mindre än en vecka kvar på exjobbet, börjar kännas som om det gärna hade kunnat få vara 23 veckor kvar istället. Men det ska väl gå an .. blir väl helt enkelt till att sitta mycket nästa vecka!

Köpte ett kubbspel idag, hoppas på att kunna inviga det imorron! vill inte skryta eller på något annat sätt få det att låta som att jag är bättre än nån annan, är inte riktigt den typen , men jag måste bara säga att jag är bättre än alla andra på kubb!  hee hee

poof
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0