solen verkar leta sig hit igen....

När man inte har nått annat att prata om brukar man ju som bekant gärna prata om vädret istället...
tyvärr harjag inget mer att säga om vädret heller..

Sniglarna i Hej hej sommar har visat sig vara fotbollslaget paradej boys. tror de heter så .. låter iaf som om det är vad han säger när han pratar om dom .. fortfarande bara tintin och blue water high dessutom .. variation är livet heter det ju .. det verkar inte han Nic ha hört .. iofs kanske inte så många brukar säga det heller .. hittade antagligen på det nu.

Igår kokade Eva jordgubbssylt! mmm! o jag o gumman min skrev lappar till burkarna .. Johanna tyckte det var jättekul o slrev jätterolia lappar hela tiden .. jag var inte fullt lika bra på det :) men jag gjorde ett strålande jobb med att tejpa fast lapparna på burkarna iaf!

Har idag också lagat lite köttbullar me stuvade mackaroner. och så har jag promenerat med Bamse .. så dagens sysslor är egentligen avklarade så fort jag skrivit klart denna blogg .. bloggen är helt klart en daglig syssla för om inte den utförs korrekt och regelbundet brukar en viss flickvän vara på mig direkt!

Johanna ska på nån form av "firmafest" för de på hennes avdelning efter jobbet idag .. hoppas på att hon kan smita undan efter kanske bara nån timma :)

Det var nog allt nu

luv u j

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0