Slapparhelg

Då har det vart helg igen .. är i och för sig fortfarande det. Har vart en skön slapparhelg ..
 ganska händelsefattig .. så det blir ingen lång blogg idag..
I Fredags satt jag och Erik N o spelade en massa tvspel , Colin McRae och Mashed drack nån öl och lagade mycket god mat .. nån form av chorizogryta (undrar hur man stavar det....)
Vi avslutade kvällen med att titta på Rainman som gick på nån kanal.
Igår satt vi hemma hos erik istället .. det var fint väder så vi satt utanför honom och rökte lite vattenpipa o spelade gitarr. Sen beställde vi pizza o kollade på film :)
Såg på Next, nått thrilleraktigt skule jag tro, Men nicholas Cage. Han var nån lirare som kunde se 2 min in i framtiden .. nått som FBI såklart tyckte verkade praktiskt .. men han var inte så intresserad av dom .. den var faktiskt riktigt bra! halvdant slut .. men bra annars!
och det var i princip denna helg...
idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för än ..
Men imorron bär det av upp till arbrå igen, stannar öer natten hos far då jag ska vara dä på tisdag också .. Hoppas Elin överlever det! Jag har dragit ner periennerna åt henne, ska ställa fram ett glas vatten också tror jag .. vet inte vad det skulle göra för skillnad .. men det verkade lite kul  :)

Puss Johanna, Saknar dig!

that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0