Nervös

Har inte hänt så mycket idag..

klev upp 0730 åt frukost, borstade tänderna och kollade lite på americas funniest homevideos.  sedan åkte jag till erik för att förbereda exjobbsredovisningen,
Eftersom solen sken o allt bara var bra så hoppade jag glatt ner i ett par somriga vita byxor o tog på mig en t-shirt .. bestämde mig dock för att ta med en tröja också utifall.... åkte glatt ner i hissen ..,.
När jag kom till cyckelrummet insåg jag att jag glömt att låsa den sist jag ställde tillbaka den .. blev irriterad på mig själv. cycklade bort mot erik, hamnade bakom en bil som körde sjukt långsamt mitt i vägen o lyckades se till att jag inte kunde komma förbi .. blev irriterad på honom . Kommer fram till Erik o ställer ifrån mig cyckeln, den ramlar såklart omkull o ser till att mina vita byxor blir oljiga längst ner vid foten ... blir irriterad på den o kastar en välförtjänt liten sten på den, den får ligga kvar!

Inne hos Erik börjar vi sammanställa en powerpoint presentation vilket går bra. Får senare nån form av goda biffar till lunch!
När vi äter så ser vi att nån parkerat på vägen utanför dom o sover lite middag i bilen .. vi försöker komma på nått kul bus att göra med honom .. rutan var nere så favoriten var att gå ut med vattenslangen låssas vattna blommor, låssas prata i mobil samtidigt och "råka" spruta in vatten i hans bil... sen skylle på att vi pratade i mobilen samtidigt ..  tyvärr var det ingen som vågade genomföra det.

Efter lunchen blev vi klar med presentationen och började öva på att dra den .. drog en 4 eller 5 gånger, sen var klockan nästan 17 och vi bestämde oss för att göra kväller ..
nu regnar det såklart och jag blir aldeles blöt när jag cycklar hem :(

tvätttid just nu .. byxorna blev faktiskt nästan helt rena .. blir nog bra nästa gång de tvättas!

imorron är det dags för pres. kl 8
nervös! huu . gillar inte att tala inför en massa folk .. o tydligen har hela el instutionen planerat inte att lyssna på exjobb hela dan .. aj aj .. o massa elever säkert eftersom de måste lyssna på minst två..

men emn

imorron natt bär det av mot kära fröken Johanna i Halmstad! längtar!
älskar dig gumman!  och såklart de blir mys, speciellt om det regnar :D

/Mr P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0