jag är underlig för att..

inte helt otippat nått från min kära sambo....

REGLER: Som utmanad ska du nu skriva sex st underliga/egendomliga saker om dig själv i din blogg. Där ska du samtidigt lägga till dessa regler. Utmana själv sex nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka! Lägg till deras namn i din blogg så att folk kan kolla vem som är utmanad.


1. Alla mina kompisar heter Erik (nästan)
2. Jag glömmer allt som är viktigt, men kommer ihåg små lustigheter jag hittar/läser nånstans. som att medelhastigheten i london idag är lägre än den var på tiden man hade häst och vagn.
3. Om jag gör nånting, vad som helst, och komemr att tänka på nått annat jag borde göra har jag en förmåga att släppa allt jag håller i precis där jag är då så jag aldrig hittar det igen ... har till exempel en gång hittat telefonen i kylen efter ett sånt tillfälle..
4. Jag tycker att ett par jeans för 400.- är dyrt och på gränsen till onödigt .... men saker/mojänger som kan låta eller blinka .. prylar hhelt enkelt, får kosta vad de vill.
5. Jag får fantastiska raseriutbrott på saker .. vilket inte går bra ihop med att jag också är klumpig och klantig
6.  --- lägger in en till senare. --- kommer inte på nått mer underligt med mig

Jag utmanar: Erik B, Erik N, Erik H, Erik W, Linn och Martin
eller egentligen ... jag utmanar de som läser min blogg .. tror inte det är 6 personer faktiskt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0