Feeling hot hot hot

image5Vaaaarmt! mm skönt me lite sommar! har legat hela dagen i boulogner o solat, .. i två timmar eller nått sånt :) har också hunnit gå på kalas hos Elin som fyllde 22 år!
grattis Elin!
Helgen var ganska lugn! mycket boulogner, kubb och Yatzy! var på en liten "grillfest" i lördags, även där blev det lite kubb! mycket bra köp faktiskt det kubbspelet!
det var mycket trevligt! älskar allt som är grillat! det blev en TexMex Flintastek, jättegott!!

image4
igår fyllde Mor år! grattis grattis! hoppas det var en mycket bra dag!
Vädret gav ju i alla fall rätt förutsättningar för en bra dag!


Tro det eller ej! Men jag är faktiskt lite brun, inte bara röd, även om jag givetvis är mestadels röd.. :) men jag är också rätt brun! Personligen tycker jag att jag är skitbrun! men det tycker nog inte vanliga hardcore soldyrkare.

Om en vecka har Johanna åke hem,.... :( trisst .. inte bara kul med sommar .. speciellt inte denna .. varken Johanna eller sol eller kompisar att umgås med .. bara jobb jobb jobb.. Men som man brukar säga, efter sommar kommer höst! bara att bita ihop så blir det mörkare sen!  eller hur det nu var man brukade säga ..

tjaba

Kommentarer
Postat av: Jag

Tror inte man säger så älskling

2007-06-04 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0