En händig man

Har idag gjort åstadkommit följande:
06:20 vaknar jag av nån låt på telefonoen som skulle väcka mig .. vilket alltså var bra.
kliver upp .. trött.. irrar omkring lite ..  rakar mig, Johanna tyckte jag såg orakad ut igår på webkameran :D . Nu r jag prydlig igen!
äter lite frukost, två frallor o två muggar kaffe, kollar på slutet av Conan o'Brien.
07.25 går jag ut och blir uppplockad av Erik och vi åker norrut till Arbrå och SRG.
Dagen på SRG går åt till att fundera ut placiering av givare til exjobbet och att konstruera fästen för dessa .. Gick sisådär bra .. har "skapat"  nästan alla fästen.
Gabriel berättar på lunchen att det i funäsdalen idag har kommit 4 cm nysnö... skönt att inte bo där ibland :) Fy för snö i juni!
Jag äter i nachotalrik och i vanlig ordning äter jag gladligen upp av denna mastodontportion och blir äckligt mätt. Lyckligtvis behöver jag antagligen inte laga till nån middag iaf idag.
På vägen hem stannar vi givetvis på ica i arbrå i köper en varsin påse Brio. nått vi gjort varje med exjobbet hittills!
När vi sätter oss i bilen igen upptäcker Erik att jag tydligen lyckats, utan att märka det, få upp ett sår jag fick när vi bygde på hans altan och skapat två små blodfläckar i bilen. En på dörren och en på säten .. märkligt ..
nåväl.
Vi stannar på Statoil i Bollnäs och ber att få ett medel som kan tvätta bort blod i bilen.... Han i kassan reagerar inte alls på detta .. tråkig människa...  utan funderar ett tag och vi köper nått medel han egentligen inte tror kommer fungera.
Lyckligt nog för mig så fungerar det ändå och efter ett antal behandligan är fläckarna borta och jag kan sova gott inatt också.. behöver iaf inte tänka på att jag sabbat bilen :)

strax före 8 är jag hemma igen och här är jag nu.

häppåre..

puss Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0