Alea iacta est

image12Fortfarande underbart väder! fantastikst skönt!
Grattis alla som tar studenten idag och imorgon! Speciellt Ann och Martin!
Ni har verkligen tur med vädret! Kalas hela veckan!
och speciellt kul är det ju med kalas när det faktiskt är kalasväder!
Grattis till er !

Midsommaren känns hoppfull nu igen! ska ner till Halmstad o midsomra i år igen!
Har beställt tågbildet som inte alls var så dyr som jag befarat! åker natten till midsommar kl 02.00 :) framme i halmstad vid 11 snåret, lagom till nubben! (o sillen o det dära)

Exjobbet är i stort sett klart! Rapporten känns klar och skall lämnas till opponent och examinator imorgon! det känns mycket bra. Nu är det bara lite föröberedande infrör presentationen kvar. och lite fixande med maskinen som är lite försenad .. ska bli riktigt kul att se hela systemet "in action" så småningom!

Imorgon kommer Bjarne o Eva, johannas föräldrar, hit. o på lördag kommer mina föräldrar.. ska bli kul att presentera dom för varandra för första gången :)

För de som undrar över rubriken så satt vi nyss o spelade yatzy ute på balkongen och J råkade tappa en tärning som glatt studsade ner på balkongen under oss :) Man kunde rikigt se hur glad eländet var när den studsade omkring ... JERONIMOOO!!!!! FREEEEEEDOOOOMMM!!!! skrek den när den slutligen hoppade ner på balkongen under ...

tjipp!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihihihihhihihi stackars tärningen som fick ett fritt fall!
På söndag eftermiddag, längtar jag till midsommar kl 11
pussissar!

2007-06-07 @ 20:21:07
Postat av: Anonym

söttis :)
jag längtar också till midsommar på söndag! Men nu ska jag se till att umgås lite med dig innan du drar, lämna datorn du med o kom till mig istället .. puss!

2007-06-07 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0