Surahammar...

Jahapp.. Surahammar ... ska det va nått det?
Idag klev jag iaf upp efter 8 nån gång o kollade så jag gjort allt.. ville ju inte glömma kaffefilter i igen... :)
åkte sedan iväg till Calderys och hämtade en kvarglömd liten mapp. sen ungefär vid 10 bar det av.
Med diverse kartor i högsta hugg reste jag iväg .. 2 timmar senare uingefär var jag framme i smedjebacken o hiitade förvånansvärt lätt Ovako Bar .. kollade vad klockan var o drog iväg mot Surahammar tog ca en timma sen var jag vid vandrarhemmet. vände raskt om och åkte vidare mot Hallstahammar och Torshälla, måste ju se till att jag hittar dit också och ha lite koll på hur lång tid det tar att åka.
tog ca en kvart till hallsta och kanske 40 min till torshälla.. inget var egentligen svårt att hitta .. till o med jag hittade utan problem.
åkte sen tillbaka till vandrarhemmet och "checkade in", värdinnan var inte här men hon talade om koden till ytterdörren på telefon och nycklarna till min dörr satt i dörren. Så det var lugnt .. packade in sakerna i rummet och åkte sen och handlade en massa kaffe och muggar o grejer på konsum som som tur var hade öppet. hade glömt att det var söndag .. men de har tydligen öppet till 8 här ändå... kontigt .. inte alls så stort här...
har också provat en pizza på pizzerian sura. faktiskt mycket god!

gud vilken tråkig blogg idag :) haha ber om ursäkt till alla som läst detta.

lagomt uttråkad gick jag nyss ut i köket och såg en kille som satt o surfade så jag frågade honom efter lösenordet till det trådlösa nätverket här. Så nu kan jag i alla fall surfa lite!

Hoppas på att Johanna ska kunna bo här också, ska försöka se till att nån betalar det åt henne, Calderys kanske .. eller så kanske vandrarhemmet låter henne bo här billigare eftersom jag bor här så länge... kan ju alltid hoppas!
känns konstigt att bo här alldeles själv så länge.. så kul är det inte här ..

älskar dig J
/P

Kommentarer
Postat av: Eva Stolpe

Hello Paka..
Jo jag brukar läsa din blogg..
Hoppas allt går bra med ditt jobb va de nu är.
De har du lixom inte berättar.
Kram på re..

2007-07-08 @ 22:22:03
Postat av: The P

haha jasså är du här o läser?
pysslar du med nuförtiden?

2007-07-09 @ 20:21:18
Postat av: Eva Stolpe

Jobbar inom kommun /vården.
Är ju uska i bakgrunden så jag jobbar som det just nu i sätra på ett grupp boende..

2007-07-09 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0