Skadad Johanna :(

Stackars Johanna har skadat ögat när hon skulle ta bort en fästing från hunden .. den som vill kan la läsa hur det gick till på hennes blogg.. Men stackars dig i alla fall älskling! önskar jag vore där o tog hand om dig!

Ville inte vara sen idag igen så jag ställde både min vanliga mobil och arb.mobilen på väckning till imorse! tänkte att jag iaf borde få nån av dom rätt.. och faktiskt ringde de med 2sek mellanrum imorse! success :)
Idag på jobbet har jag bokat en bil, blev en passat kombi. tack för tålamodet Lars eftersom jag ringt 78 gånger typ med frågor o ändringen om bilen ... har också bokat boende i det där stället jag aldrig kommer lära mig namnet på!  märkligt ..  har också vart o handlat mig ett par nya arbetsskor och lite kontorsmaterial.. har såklart inte betalat detta själv då ..
Tyvärr börjar jag också gilla ericsson telefonen... riktigt mycket ... tar emot att erkänna en sådan hemsk sak faktiskt!
Har ringt mina arbetsledare o presenterat mig. ska ha tre olika.. varav jag ringt två eftersom den tredje inte var utsedd än :) dessutom var den andre inte heller införstådd på om han skulle vara arb.ledare eller inte än :)
så egentligen har jag pratat med bara en!
Annars har dagen handlat om fortsatta förberedelser helt enkelt..  Börjar så smått inse att det är MYCKET saker jag ska ha koll på sen .. hur ska det gå??? :D
blev inte så lång dag idag .. 8.5 arb.timmar så det var väl normalt ..

ska imorron dra igång vid 7. så det finns risk för en lång dag ,,

har lånat hem en kamera jag ska försöka fixa lite med ikväll så jag förstår mig på slutartid o vitbalans o allt vad det heter ... går sisådär än så länge .. har inte fått igång displayen :D

saknar dig Johanna! inte alls kul att inte kunna vara där o tycka synd om dig o försöka plåstra om när du är skadad!  älskar dig

/Mr P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0