framförhållning och scheman som håller är A och O

Idag har vart vad Erik kallar en typisk Calderys dag.
Vi börjar 07.00 med att lite elegant åka mot Hofors för att jag ska få se en typisk arbetsplats och träna fota lite ..  innan vi ens lämnat gävle ringer brynäs Mekano eller nått sånt och vill ha ett par skyddsgalsögon de kommit på att de inte har. så det fixar vi först eftersom det ligger i gävle..
Sen bär vi av mot hofors!
Då ringer en kille där och vill ha lite prylar från kontoret de inte har där ute .. så vi åker till kontoret och hämtar det ..
sen bär vi av mot hofors.
Väl där ute går det bra! Jag ser hur det ser ut o fotar lite o ser hur själva arbetet går till och sånt .. givande och bra!
efter ett tag ringer de från kontoret och talar om att det är mycket bråttom och vi måste åka till sandvik (i sandviken) och hämta lite prylar som måste till söderhamn. för där har det visat sig att detta saknas..
jaja vi åker dit .. inte mycket att göra ..
på väg dit ringer det till mig (yay, inte så ofta eftersom jag är ny och okunnig:) )  då får jag höra att ett av mina tre projekt har flyttats fram en vecka på grund av haveri så det börjar redan på måndag. happ .. då har de redan nu i måndags talat om att ett annat av mina projekt flyttats tll på onsdag :)
jaja inte mycket att göra.. jag ringer stackars Lars på biluthyrningen och flyttar bokningen.. bokar också senare om boendet ..
annars flöt dagen på bra :) fick min dator jag kommer använda .. ett litet monster till dator.. nöjd!

iofs bra att få känna på lite hur det kan vara med olika saker som ändras hela tiden och så, och jag fick ju inte bara se arbetsplatsen hofors utan även sandvik och det i söderhamn .. vilket faktiskt var bra :)
3 timmar övertid idag :)

nu ska jag pinna iväg med nycklar till vår nya elinvakt (tomaten).

älskar dig Johanna! hoppas ögat blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0