Första dagen på jobbet!

Så var den spännande dagen här!
När det är första dagen på jobbet vill man ju gärna ha tid att förbereda sig lite på morronen och så .. man vill ju inte behöva stressa alltför mycket iaf.
Så med detta i åtanke satte jag väckning på halv 7 då jag började kl 8.
vaknar, kliver upp.. inser snart nog att jag inte tatt bort kaffefiltret när jag åkte söderut.. så det var ingen trevlig syn :)
Börjar diska det lite och råkar snegla på kökklockan och konstaterar att den går fel då den visar på 20 i 8 .. sen slår det mig att "tänk om den inte gör det". kollar på mobilen, den är också 07.40, kollar videon som håller med..
ajfan
tydligen har nån miffot patrik ställt väckningen på 07.30 istället för 06.30 ..
jaja borstar tänderna samtidigt som micron värmer några mackor som jag sen slänger smör på och springer ner till cyckeln och äter dessa mackor cyklandes påväg till jobbet. Hinner i tid så ingen skada skedd :)
image17
Resten av dagen har gått bra, fick en ny fin tjänstetelefon! en sony ericsson k610i.







har också fixat lite info jag kommer behöva sen, lite permar, börjat leta bil och boende. Blir förmodligen en v50

fullt upp .. slutade kl 18.00 så 1 timma övertid :)

nu är jag hemma igen i en tyst o ensam lägenhet. saknar nån att komma hem till.. :(
älskar dig Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0