dålig dag

Idag har jag inte så mycket att blogga om ..
har börjat på plats nr2, såg ut att vara mer jobb där. Arbetsledaren och de som jobbade (alla släktningar till honom) var från norrland, 2 från jokkmock :) och de hade bilat ner därifrån över natten och sovit i skift i bilen, kom fram 7 i morse då det bara var att börja jobba. kul ....

Det tråkiga är att det mer och mer blir problem med att jag och Johanna ska hinna träffas denna sommar ... som det ser ut jusst nu blir det för dyrt att fixa boende åt älskling. Men jag vägrar ge upp.. har ett sista hopp imorron, funkar inte det funderar jag helt enkelt på om jag kan pendla från gävle sista veckan ..
Det bara ska gå att lösa! måste det! vill inte vara utan Johanna hela sommaren. Ska aldrig mer jobba en hel sommar såhär!! inte kul alls. bara ser fram emot hösten jusst nu.

saknar dig så mycket J
puss

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0