börjar bli nervös på riktigt!

Nu är det inte långt kvar tills allt drar ihop sig!
har suttit hela dan idag o sammanställt klart allting och oroat mig för att jag missat nått jätteviktigt.. börjar bli riktigt nervös :) ska packa in allt i bilen imorron och på söndag drar jag ner till surahammar där vandrarhemmet är. Tänkte också försöka hinna åka o titta på arbetsplaterna på söndag .. så jag iaf vet var de ligger...

hämtade min hyrbil idag .. min passat .. låter ju kankse inte så kul .. tyckte iaf inte jag .. men oj :) en ny 07:a!
Den har en sån kontig nyckel som inte har nån nyckel utan bara är en .. klump .. typ som en jätteliten mobil i storlek .. fast mindre en än mobil ... mobil var kanske inget bra exempel .. men ni fattar ..
den trycker man in i ett hål i bilen så starta tänningen, trycker man sen på den igen lite hårdare starar också bilen, stängs också av genom att trycka på den.
När jag först skulle iväg konstaterade jag snart att det inte fanns nån handbroms även om jag kände att den var i. märkligt tyckte jag o letade febrilt .. vägrar ju gå å fråga vart handbromsen är :) efter några minuter hittade jag den i form av en knapp brevid ratten :D
många sånna roliga finesser! till o med mugghållarna har en liten knapp som om man trycker på den skickar ut två armar som klämmer fast muggen :)
jaja nog om bilen

fortfarande bedrövad över gårdagens besked om tidsschemat, men johanna kanske kan komma till vandrarhemmet om det drar över för mycket!
Försöker trösta mig med en hägrande utlandssemester i höst, även om det inte hjälper jusst nu så bra ..

Förövrigt är jag rätt nyfiken på vad det är för nåra som envisas med att läsa denna fantasktiskt intressanta blogg.. är ett knappt 10-tal per dag kanske ,.. undrar vilka ni är :)

älskar dig så fantasktiskt mycket Johanna!

/your P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0