trött

Skulle ju sälja crossen igår .. jag var med hjälp av Erik N på plats en timma innan och såg till att allt var i ordning och att den startade o gick bra o allt sånt ..
Så kommer aset inte ens.. han hör inte ens av sig o talar om att han inte kommer .. trots att han vet att jag har långt att åka.. skitstövel!
nu är den billig .. kom o köp
Efter detta misslyckande åkte vi till eriks systers stuga o blev bjudna på mat, sen åkte eriks systers kille lite vattenskidor o sånt medans jag fick låna en vattenskoter.. asgammal ashäftig med utomborsmotor :D

Idag har vart en trisst dag på jobbet .. har knappt haft nånting att göra alls .. bara långtråkigt ..

köpte min xbox idag .. hoppas på glada stunde med t.ex. guitar hero.

saknar Johanna otroligt nu, cyklade genom stan hem o tittade lite på cityfestande folk.. massa par som gick runt o hölla varandra i handen o hade trevligt ...
saknar dig Johanna!

//P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0