senaste nytt från Paka

Japp så var det återigen en ny vecka fylld med nya möjligheter!
Har idag kanske inte tatt vara på dom så mycket dock :)

Har iaf vart på studiebesök på Sandvik o kollat på den beryktade ugn 62. Det ´är helt enkelt en mycket viktig ugn där borta som det har vart ett väldigt sjå med att få till.. var lite kul .. tittade även på när de jobbade med stålämnena.. ganska häftigt att se när de böjer o klämmer o håller på .. ser så lätt ut .. trots att stål är så hårt :) en kanske tryckte iofs med upp till 1800 ton eller nått sånt vansinnigt :)

Har också blivit lurad på pengar av företaget .. de i gtbrg som sköter lönerna har lyckats tappa bort mina inskickade kvitton så jag måste faxa ner kopior på mina kopior ... vilket inte blir så bra såklart .. så ett kvitto på många hundra kronor syntes inte och de vägrar ge mig de pengarna trots att min chef har skrivit under på att det kvittot finns. ..  ska se till att jag får de på ett eller annat sätt.. vet mer eller mindre hur jag ska göra så det är inga problem .. blir bara så irriterad när jag lägger ut pengar för företagets skull o de är så snåla med att ge tillbaka dom.

På torsdag är det iaf firmafest!! känns iaf bra att cheferna i gävle inte alls är snåla med pengar så det ska bli kul!
dessutom ska jag göra en god gärning igen då och lämna blod!

idag är det precis en vecka kvar tills Johanna äntligen kommer hit igen! bara en vecka .. men det är lång tid ändå!
älskar dig Johanna!

så kära läsare, detta var alltså dagens inlägg...

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0