lite trött . . lite sliten .. snart måndag

Hallå.

Så har det vart cityfest i helgen. Med jättedåligt väder .. speciellt igår, regn regn regn .. blev jätteblöt. huva ..
En lite kul grej hände på en förfest vi var på. Först var vi hemma hos en arbetskompis, sen gick vi till en kompis till hans flickväns kompis .. elelr nått åt det hållet .. ganska långväda iaf :) det första som händer när vi kommer in dit är att en kille säger till mig, "Du, dig känner jag igen .. visst är du från Rengsjö. Jag har vart på fest hos dig!"
Det visade sig då att hans flickvän för länge sen när jag fortfarande bodde i rengsjö var från berga trakten. o henne känner jag. så han hade följt med henne till mig på fest  :)  världen är ganska liten iböand.

En annan lite rolig sak som hände inne på nivå var att Disko Kaj (har jag för mig han heter) var där .. han från 100 höjdare :) såg han inne på toaletten i full färd med att byta om :) såg också det berömda benrycket lite senare.

Saknar min Johanna sjukt mycket nu. Längtar tills om en vecka när hon kommer o vi kan bara ligga o mysa!
kom hem nu älskling!
puss

Grattis Anette som fyller 50 idag!

saknar dig Johanna.
aldrig mer ska vi spendera sommaren ifrån varandra igen .. dum ide! vill att det ska vara över nu!
längtar också så mycket till våran resa!
Så glad att jag har dig!

//P


Kommentarer
Postat av: Miss johanna

Va söt du är!! ja vill också att denna sommar ska va över, men som pappa sa när vi åkte hem - nu ser det nästan ut att va höst! så snart är ja hemma!

2007-08-12 @ 20:06:09
Postat av: Patrik

snart o snart .. det är ju en hel lång vecka kvar!
men men .. relativt snart är du faktiskt här! o det ser jag fram emot! saknar dig!

2007-08-12 @ 20:21:22
Postat av: Johanna till killen:)

jo ja vet:( men det e bara att bita i det sura äpplet! som man bäddar får man ligga, även om ja e riktigt less just nu på att jobba!
Hoppas på överrasking när ja kommer:)

2007-08-12 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0