jobb jobb jobb

Hej igen.
Gått ett tag nu. Måste väl skriva nått litet för att alla helt ska överge min blogg :)

Är nu klar med de tyngsta veckorna och sitter på kontoret o färdgställer rapporterna. Har tagit över 1000 bilder hehe,
Det har gått bra faktiskt, Johanna kom ju också o hälsade på mig i surahammar vilket gjorde tillvaron där lite bättre! Sista natten där nere hade johanna åkt hem och jag bjöds med av de som arbetade på en avslutningskväll med öl, pizza och vedeldad bastu vid en sjö! det var jättetrevligt!

Kommer antagligen inte sakna jobbet där nere så mycket men däremot är det såklart ju lite tråkigt att antagligen aldrig mer träffa de som jobbade där ..

Lämnade tillbaka bilen idag också så nu har jag ingen så längre heller :(

Johanna har stora planer för framtida hus och sånt :) men som tur är så är det faktiskt mycket bra planer hon har :) hoppas de slår in.

Har också fått en första lön för två veckor, ser bra ut :)

ska nu packa ihop för dagen och GÅ hem ...
hej hej
älskar dig Johanna,
saknar lite sommarledighet.,... men det får bli nästa år!

fortf. en cross till salu!

tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0