Grattis Paka till det nya jobbet!

tack ska jag ha! Känns faktiskt riktigt bra också måste jag säga.
Ska blir skönt att börja jobba o faktiskt göra nån nytta om dagarna! blir en del pendlande men det är väl ok...
Skoldelen av livet börjar kännas som att att den är avslutad, vet att jag har en stackars mattekurs kvar också .. fan också,. Men det känns mycket bra att börja jobba!
Var med och bestälde en ny dator igår som jag ska ha på jobbet. och fixade lite arbetkläder, så det har redan börjar hända lite saker :)
Har nu också egentligen blivit klar med sommarjobbet .. har en sista liten sak kvar att göra, väntar på att de ska ringa och säga att det är kalrt att göra det nu.. men ärligt talat tror jag itne att de kommer göra det, så jag tror faktiskt att jag kan se sommarjobbet som avslutat.

Många som ringer på crossen nu, inte många som kommer o tittar på den .. men iaf en plötslig intresseökning, det är bra!

ska nu ut på stan snart o titta på n0lleuppdrag tror jag .. det börde vara idag ..

hej hej

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0