Förkyld.

Hej *host host nys*
nu är Paka snuvig o risig.. trött o sliten i hela kroppen ... hur ska det gå .. ska ju iväg o bada/basta o sånt på en sån badflotte imorron skulle jag tro. Har inbillat mig att firmafesten komemr utspela sig delvis på en sådan. :) Har försökt att inte luska nånting då det alltid är kul när det kommer som en överraskning .. men andra folk har pratat om det så jag har råkat höra det. har iofs bara hört ordet flotta men med mitt superba intellekt har jag slagit ihop 1 och 2 o fått det till 3. så jag tror det blir bad/bastu!

Blir mer och mer less på jobbet också ,, inge kul längre .. vill va ledig eller nått nu .

Har idag lyxat till det med mackor till middag .. igen :) börjar bli en vana, iofs en ganska tråkig sådan, .. men vem orkar ställa sig o laga mat till sig själv när man inte alls är nått pigg eller inte har nån matlust för att man är för förkyld .. nästa vecka kommer J så då blir det äntligen lite ordning.,. helt annan sak om man faktiskt har nån annan att laga mat till också!

Längtar tills du kommer Johanna! gör det fort!
puss

Har idag roat mig med denna :)


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0