ensam igen ..

Hej kära blogg.

Nu har den sista perioden av ensamhet för sommaren kommit, Johanna åkte igårmorse ner till Grimsås för att jobba sina sista två veckor. ensamt här ... trist ..
Dessutom är jag bestulen!
När vi tvättade i fredags och skulle ner tredje gången för att tömma maskinladdning nummer två så såg vi genast att alla maskinen hade stannat lite för tidigt .. och i torkskåpet var kläderna inte längre prydligt upphängda.
Ett par av mina jeans saknades :( dessutom antagligen en tshirt. fan va less man blir när man inte ens kan lämna tvätten att torka i tvättrummet. Det konstiga är att då det är ett datoriserat lås måste man ha bokat tid för att komma in. så det är lite skumt hut nån tog sig in..
det är iaf polisanmält nu och ska imororn ringa gavlegårdanra och försökringsbolaget.

Johannas bussresa var inte heller kul tydligen .. först var de fel på bussen så den åkte i snigelfart sen fick hon byta buss några gånger.. ett jäkla strul ..

Men till de glada nyheterna, jag har antaligen fått min cross såld, en kille ska komma att titta på den på tisdag, det låter lovande! blir den såld ska jag fixa med en xbox 360 :D
Johanna har flygit helikopter idag! jättehäftig! är sjukt avis!!!
 
saknar johanna här i min ensamhet ..

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0