cityfest

Nu har cityfesten dragit igång på allvar .. miljarder folk på stan .. men som tur är var det förvånansvärt lite på systembolaget :) Men vill passa på att avråda samtlige från att ta cyckeln till stan . iaf inne i stan .. inte kul o inte poppis :)
Även idag var det massor av par som var ute o hade trevligt bland knallarna .. saknar min Johanna massor!
Ska nog ut imorron iaf me en kille från jobbet .. ev kankse nån till från jobbet ..

Har idag på jobbet suttit med en annan killes bilder i brist på eget att göra.. men har också donat litemed egna rapporter,, det borde kunna bli klart snart tycker jag!

har inget att skriva ..

inspirerad av min flickvän/sambo/Johanna har jag idag lagat matlådor till iaf ett par dagar .. känner mig duktig!

älskar dig J
/P Mr ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0