börjar bli lite risig ..

Vaknade upp idag o hade ont i halsen o kände mig lite risig .. känns som om det är en förkylning på g. jättetrött i hela kroppen! inte bra .. firmafest, blodgivning  o kräftmiddag o allt på g ju.. får nog ställa in iaf blodgvningen, tydligen vill de att blodet de får ska vara friskt .. förstår jag itne .. kinkiga människor :D

Börjar bli less på att sitta på jobbet utan vettiga saker att göra också. varför får jag alltid sånna jobb???
tror att alla min sommarjobb hittills har vart sånna .. alla mina riktiga också .. iaf nära på .. det är inget jag försöker få men det blir alltid så av nån anledning .. har som vanligt gjort några småändringar.. men knappast 8 timmars jobb.. 
Tänk istället att ligga på stranden i nått varmt land me Johanna o lyssna på vågorna o kanske ha en iskall öl eller nån lustig drink. Sen gå ut o äta på nån mysik restaurang. Sitta vid solnedgången nånstans vid havet ..  det hade ju vart lite trevligare :D

haha någon har föresten tydligen sagt till johanna idag "Nämen vilken fin blomma som sitter där" 
:) hmm undrar hur jag ska ta det :P
saknar iaf den fina lilla blomman!
men nu är det mindre än en vecka kvar tills hon komemr hem igen. mm det börjar äntligen i alla fall låta som ganska kort tid även om det känns som lång ..

hej för idag!

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0