Låtförslag.

Igår hade vi ett litet träningspass med "bandet" igen, försöker som bäst komma på vilka låtar vi ska spela. Har några stycken men jag tycker vi borde ha fler!  Annars gick det väl rätt bra igår! Låter bättre o bättre med de "nya" låtarna med!

Börjar så smått krisa lite med mat hemma nu, finns massor med köttfärs o en del kött,. men skulle behöva gå o handla nått annat .. jaja det blir nog imorron då jag komemr hem tidigare!
har också bokat tvätttid via internet! Funkar relativt bra! går bra att boka, men man ser inte vilka tider som är upptagna eller inte så man får prova sig fram till man hittar ett pass som funkar..  Men smidigt ändå!

Händer inte så mycket annars...  Ev ska jag nästa vecka ner til dalarna en dag o utöva lite service på en av våra maskiner, min expertis inom området styrteknik är högt efterfrågad :D haha jaja får se hur det blir ..

Puss J

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0