Bankmöte igen :)

se där då har jag haft ett telefonmöte med banken, var faktiskt givande!
skulle starta klockan 19.00 och hon ringde precis när datorn slog från 18.59 till 19 :D punktlig flicka!
Vi gick ganska noggrannt igenom vår hushållsekonomi och hon tyckte det var väldigt bra!
Kom väl i princip fram till att jag bytte fondsparande till en som passade mitt nollintresse bättre, och gjorde ett PPM val där bankens experter tar hand om dom pengarna, gratis tills jag är 30 och då kan jag byta om jag vill tilll nått annat som fortfarande är gratis om jag itne vill betala nått för det..
I övrigt var det inga stora saker ..

Spelade gitarr med "gruppen" igår igen, nu har vi väl en i princip komplett repertoar i alla fall, min favvolåt på listan är beds are burning!

Min älskade lyckoost var i halmstad i helgen o hade det skönt medans jag satt här i regnet o såg moloken ut :)

Nu känner jag fantastiskt mycket att jag vill åka utomlands! Speciellt när det är mitt i sommaren här o typiskt svenskt regnväder! regnat varje dag hur länge som helst nu tycker jag! :(  Vill mysa vid havet/poolen vad som helst i nått varmt land nu!

Men nästa vecka är det semester! det ska faktiskt bli jätteskönt! oavsett om det regnar eller inte, men läste nånstans att högtrycket kommer tillbaka i slutet av veckan igen! och så får jag ju träffa älskling igen! längtar!

imorron ska jag iväg på service uppdrag på en av företagets maskiner, ska också bli kul faktiskt!
kul att komma ut i "verkligheten" ibland! även om det iofs såklart är rätt verkligt på jobbet med :D

puss J

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0