Tack för den här tiden.

Så har det slutligen hänt, Min kära KTM har lämnat mig och letat sig vidare i livet.
Vi har haft det bra tillsammans, åkt på utflykter o motionerat :)
I fredags vart den slutligen såld! Kommer sakna min KTM men iofs har jag itne haft tid att använda den de senaste åren.. 
Jusst nu känns det ändå ganska bra med pengarna istället, de kommer med största säkerhet gå till att förgylla vår vistelse i Thailand om några veckor! MMM va ja längtar dit.
Men jag började faktiskt redan igår att spendera dom. Gick ner på stan o vimlade i Bóllnäs :) slog på stort och köpte ett par skor, ett par jeans och 6st strumpor!
Provade också en tröja/jacka vet itne riktigt vad det var egentligen :) fodrad tröja kan vi säga, på torget av en sån "torghandelskille" kostade bara 250.- o såg helt ok ut tyckte jag.. Men jag ville fundera lite på det, var inte säker på att demn passade mig så bra så jag lämnade den o gick vidare. Då sa en gubbe som satt på en bänk lite längre bort att den tröjan passade mig jättebra och att jag såg "tuff" ut i den :D haha tack sa jag :) Lite lustigt.

Johanna lyckade dessutom svindla Åhlens. Hon köpte en mössa o en halsduk som såg lika dana ut så kassörskan råkade, efter många om o men, slå in mössan två gånger, o alltså itne halsduken alls. Vilket var bra då mössan var billigare :D

Fikade lite på stan sen med mor också som visade sig vara på stan med.

Nu är det bara några dagars hundvaktande kvar! Ska faktiskt bli skönt att inte behöva tänka på den hela tiden. Massa jobbiga promenader o blä o usch!
Kattunbgarna började igår slå upp ögonen lite! roliga små rackare!

Nu kom Johanna återigen hit o vill ut o gå en eländig promenad. Ve och fasa .. men men .. inte så många dagar kvar som sagt . :)
jaja

hej dårå så länge.


Kommentarer
Postat av: J

Va duktig du är som både bloggar OCH sålt din cross.. Hanna stolt över dig!
Love

2007-09-23 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0