Thank God it's Friday!

Japp så var det fredag igen!
Idag har vi på exjobbsfronten kommit så pass långt att vi valt en en specifik givare från havet av alternativ. Hoppas på att den godkänns av de övere makterna, dvs våra handledare på företaget. Med hjälp av den ska vi alltså då kunna veta exakt hur mycket hytten lutar hela tiden.

Annars har det varit en trött o slö dag, har haft ont i huvudet hela eftermiddagen... Men det börjar släppa nu,. tog en Ipren för ett par timmar sen. (så antaglegen är det inte den som verkar .. har aldrig tyckt att en huvudverkstablett gjort nån skillnad faktiskt)

Idag i sedvanlig ordning vankas det tacos hemma hos Olsson / Ekström! En mycket trevligt liten fredagstradition tycker jag! och imorgon kan man tro att att det blir kyckling! har en förmåga att bli det på lördagar :)

Talang 2007 idag. Bryr mig itne om vad folk säger om att det är taskigt klippt o allt vad det nu är .. jag får lite intrycket av att deltagarna är helt totalt borta vad gäller "showbiz" och tv eller så är de bara dåliga förlorare. Tror personligen mest på det andra ... Vem f*n tycker till exempel att dansa hulahula halvdant är en talang värd 1'000'000 kr.
Däremot tycker jag också att speciellt Tobbes motiveringar ofta inte håller. Han brukar till exempel ofta när han röstar nej köra med att det är bra men itne tillräkligt orginellt. Han har sett samma typ av uppträdande förr.. Samtidigt skickar han vidare mängder av till exempel magiker och musiker som i och för sig är asbra men det är ju kanske inte så nyskapande det heller...
Dock så älskar jag programmet! 

Nog för idag .. hörs!

/Paka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0