Många blir gamla idag!

image5

image4
Till Bjarne, svärfar, som fyller 50 idag! Dubbelt så gammal som jag till o med .. Där ser man hur ung jag är egentligen :D
Till Anna som faktiskt inte fyller 25 idag förresten.. :) men hon har i alla fall fest idag!

Cheers var i vanlig ordning väldigt gott igår! Johannas klyftor (potatis) har i och för sig kunnat vara inne i ugnen 5 min till. Men annars mums!!!
Alltså den lilla dansaren på talang. Haha han var ju grym! Mina favoriter är han o Swebounce, bara för att jag är lite avundsjuk på deras "Powerstilts" eller vad dom nu heter Måste helt enkelt vara asroligt att hoppa omkring på dom!

FÖRBANNADE HELVETES JÄVLA SKITSIDA!

3 gången jag skriver om den här jävla texten bara för att förhandsgranska knappen inte fungerar alls. trycker jag på den försvinner allt jag skrivit. och ibland när man tar in en bild försvinner allt också. Vad är det för värdelös praktikant som skapat denna sida egentligen. Men dum i huvet som man är fortsätter man använda den. suck.

Kollade på White Noise 2 - The Light igårkväll, nån form av skräckis, ÄLSKAR skräckisar!!!, den började svagt o verkade astråkig men den tog sig efter ett tag och vart faktiskt helt ok! långt ifårn den bästa jag sett, men klart sevärd en mysig hemmakväll med flickvännen!

Någon som har tips på något matställe i Gävle? i samma prisklass som Cheers eller Roma, typ oxfilé 130.-
Vore ju kul att variera sig lite för en stackars fattig student.

Nu ut och gå en sväng + systembolaget o sen slöa lite innan fest!
tjipp

Nu funkar inget på denna sida från helvetet igen.. texten är jättejätteliten. gå o dö!
fixat problemet, fattar inte vad som hände, men tar inte bort mina komentarer angående sidan och ber inte heller om ursäkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0